Zaangażowanie społeczne i obywatelskie
+
Zaangażowanie obywatelskie +
Jak wykorzystać internet do robienia dobrych rzeczy?
Mój głos ma znaczenie
Zróbmy sobie firmę w szkole – spółdzielnie uczniowskie
Budowanie instytucji demokratycznych i partycypacyjnych w szkole
Wspólnota klasy
Jak robić projekty społeczne
Migracje +
Osoba z doświadczeniem uchodźczym w klasie
Wyzwania osób migranckich
Kryzys humanitarny
Muzułmanie w Polsce
Prawa człowieka +
Grupy mniejszościowe w klasie / szkole
Co ja mogę? Jak spożytkować energię do zmiany?
Praworządność – rządy prawa nasza sprawa!
Jak reagować na krzywdzenie dzieci
Zmiany klimatyczne +
Polska przyjazna owadom
Wpływ jakości powietrza na zdrowie
Samochodoza czy zielony transport
Scenariusze wyborcze 🇵🇱 +
Robię to pierwszy raz
Jak nie dać się oszukać politykom
Gdzie podzieje się 1,5mln głosów osób młodych?
Wymarzone sąsiedztwo
Dojrzewanie w czasach „postprawdy”
+
Bezpieczeństwo w sieci +
Jak zabezpieczyć konta w internecie – HASŁA
Zabezpieczenia dwuetapowe – MFA
Twój wizerunek w sieci
Jak dbać o siebie w cyfrowym świecie
Dezinformacja +
Czy prawda może kłamać – malinformation
Klikbajt
Factchecking – czyli jak nie dać się oszukać
Radykalizacja młodych osób i media społecznościowe
O framingu – jak sprawdzić, czy materiał dziennikarski jest godny zaufania?
Sztuczna Inteligencja – GenAI +
podstawy AI – scenariusz uczniowie i uczennice uczą kadrę nauczycielską
podstawy AI scenariusz dla uczniów i uczennic